MAKE-UP „Pavasaris-vasara 2016”

Make-UpANÚSH

Zīmēšanas stundas

Akcentējošā makijāža, proti, uzmanības pievēršana lūpām vai acīm šajā sezonā ir ļoti aktuāla. Spilgtas ēnas vai kontūrlīnija padara skatienu izteiksmīgāku. Īpaši dizaineriem iepaticies šā mērķa sasniegšanai izmantot gaišzilos toņus. Šāds paņēmiens izmantots DianeVon Furstenberg un Missoni modeļu grimā. Toties neparastas, ļoti garas skropstas ir raksturīgas zīmolam Marni.  Tāpat modē no tālajiem pagājušā gadsimta sešdesmitajiem gadiem ir atgriezušās grafiskās melnās kontūrlīnijas zem uzacīm – kā Fendi modelēm.

Make-Up

Make-Up

Make-Up

Modē joprojām ir dabiskums, tāpēc par spīti daudzu stilistu prognozēm kuplas uzacis ne tikai nav izgājušas no modes, bet, gluži otrādi, kļuvušas vēl platākas un tumšākas – kā redzams Christopher Kane un Ralph Lauren skatēs. Sevišķi labi platas uzacis izskatās tad, ja makijāža ir minimāla un viegli pasvītro tikai vaigu kaulus.

Make-Up

Jau vairākas sezonas modē turas makijāža nude, viegli uzliekama un gandrīz vai neredzama. Tieši tādu variantu savām modelēm izvēlējušies zīmoli Proenza Schouler un Lanvin. Aktuāla ir arī šķietami pavirša, pat it kā mazliet izplūdusi makijāža, kas tēlu padara dramatiskāku un savā ziņā grēcīgāku – kā Giles un Emillio Pucci skatēs. To pašu efektu var panākt arī ar bagātīgi krāsotām un izspūrušām skropstām, kā piedāvā zīmols Mary Katrantzou.

Make-Up

No Comments Yet

Comments are closed

MEDIA PARK LATVIJA
Ģertrūdes iela 20, Rīga
+371 67311333
mpb@mpb.lv

FOLLOW US ON